GERZE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDEN DUYURULUR.
EK DERS ÜCRETİ KARŞILIĞI ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRMESİNDE AŞAĞIDAKİ USULLER UYGULANACAKTIR.İlçemizde 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılında öğretmen ihtiyacı ortaya çıkması durumunda, Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğünün 05/06/2021 tarih ve 26043924 sayılı yazısına istinaden ek ders karşılığı öğretmen görevlendirilmesi yapılacak olup; başvurular e-Devlet üzerinden yapılacaktır. İlgi yazı aşağıda linkte sunulmuştur.
Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğü'nün yazısına ulaşmak için linke tıklayınız... /meb_iys_dosyalar/2023_12/05114744_mebyazisi.pdf
Kişinin görevlendirilmesi halinde istenecek evraklar;
1. Başvuru formu
2. Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin fotokopisi
3. KPSS sonuç belgesi
4. Formasyon belgesi
5. Özel Eğitim Öğretmenliğinde görevlendirilenler için özel eğitim sertifikası
6. Sabıka kaydı (e-Devlet çıktısı kabul edilir.)
7. Nüfus Cüzdanı fotokopisi.
8. Sağlık Raporu ( ''Kronik rahatsızlığı yoktur'' ibaresi bulunmalıdır.)
9. Sinop-Gerze Şubesi İş Bankasından Hesap Cüzdanı Fotokopisi
Başvuru Formu için linke tıklayınız... /meb_iys_dosyalar/2023_12/05110426_ek1basvuruformu.docx
1. GÖREVLENDİRMELERİN YAPILMASINA DAİR ESASLAR
1.Görevlendirmeler kurum amirinin yetkisi ile başlatılır.
2. Müdürlüğümüze bağlı okul ve kurumların belirttikleri ihtiyaçlara göre görevlendirmeler yapılacaktır.
3. Evraklarını tamamlayan adayların görevlendirme onayı alınacak, aday ile Kurumumuz arasındaki sözleşme metninin imzalanması ve SGK girişi yapılmasının ardından okul/kurumdaki görevine başlatılması sağlanacaktır.